11 mars, 2009

Lyx till frukost!

Mörk choklad, jordgubbar och flingor.

Oki jag äter inte frukost, jag tar med en macka och äter på första fikat på jobbet.

Något som inte är en gammal vana direkt anledning till macka på jobbet är Lina då hon alltid har det med sig och med Mese på. Mmm


Men nu är det även så att jag alltid varit super dålg på att äta lunch även detta har Lina fått mig att förstå att jag måste ändra på. Så det gör jag nu mera, men ibland så är jag inte så sugen på just mat och därför har jag nu kommit på att fil men en banan i funkar rätt så bra det med.


Såg då detta på reklamen häromdagen, och idag var jag bara tvungen att inhandla det :) Så nu blir det fil och flingor istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe... Kul att man kan inspirera nån =) Dom där flingorna lät goda.
//Lina