15 mars, 2009

Helg i igen!

Och den är snart slut. Dagarna bara springer förbi och jag är inte riktigt säker på att jag hinner med. men men.

I Fredags var jag tvungen att gå hem mådde så dåligt la mig på soffan och inväntade det jag trodde var magsjuka men icke. Hög feber och illamående, låg på soffan tills D ringde och undrade om jag kunde hämta honom. Jo det skulle väl gå.

Det var en kväll hos mor och far då dom bjud på Taco. Sedan kollade vi på Let`s Dance och äntligen måste jag väl säga så åkte rätt person.

På lördag klev jag och texas upp tidigt tog en lång promenad och sedan blev det städning på nedervåningen. Gjorde sedan stan med mamma, lillebror och syster.

På kvällen blev det Melodifestivalen och jag måste säga att RÄTT LÅT VANN!!!!
Hon är underbar oh har verkligen fått mig att gilla Opera.

Sedan var ju självklart Måns super bra också. Men Marlena. så duktig!!

Inga kommentarer: