31 mars, 2009

DAG 8.

Idag valde vi att inte åka ut med någon båt och om jag ska vara helt ärlig är det väldigt skönt, tycker att det är lite jobbigt att åka fram och tillbaka, men är saltig och har sand överallt.

Idag började vi men en liten sovmorgon, skönt när man äntligen hittat ett sätt att sova utan att få ont i kroppen. Jag som så gärna vill sova på magen kan dock inte göra det längre, men det är bara att vänja sig =)

När vi kom ner på stan gick familjen till skräddaren för att testa sina beställde kläder, jag och d gick till frisören för att boka tid till min hårförlägning. Ska bli super roligt !!

Sedan gick vi längst bort på stranden där massor av hus med massörer fanns, vi träffade på en kvinna som visade oss till sitt "hus" vi fick stolar i skuggan och massor med frukt allt detta gratis. En frigolitbox med dricka som låg i is så vi bara kunde ta det vi ville ha och betala detta när vi gick hem.

Vi tog aloevera massage hos henne vilket var helt underbart detta bästa jag varit med om.
Bilderna här nedanför är från tidgare dagar. Igår på Hong Island så åkte vi först till en lagun en bild därifrån.

På denna bild kanske ni kan se en Varan? Ser ni? Den fanns på Hong.

Familjen har precis matat fiskar i vattnet, mamma tyckte var bland det roligast hon gjort i hela sitt liv. Själv satt jag på stranden, inget för mig =) Mamma tycker att jag är så töntig.



Stranden på Hong tagen från Båten när vi var på väg hem.


Denna klocka fick jag av D idag =)



Inga kommentarer: