07 maj, 2009

Ärenden men inga pengar???

Efter jobbet idag så hade jag och D lite ärenden på stan, köpte en klänning till imorgon, en ny BH och nagelset då jag ska till Emzlaa ikväll så hon ska ordna dom åt mig, trevligt.

MEn så skulle vi även sola gick till bankomaten för att ta ut pengar,, nej det gick inte D testade nej det fungerade inte, hmm jag vet ju att pengarna inte är slut. Så vi åkte till Konsum för att handla och samtidigt ta ut pengar där, nopp det gick inte.

Skit bank!! Vi åkte och hämtade Texas istället och envis som jag är så testade jag att ta ut pengar igen och då fungerade det, så handla har jag gjort men sola blir det inte idag, om jag inte ids gå ner på gymet och sola... tror inte jag hinner det tyvärr.

Imorgon har vi personalfest jag och D har bjudit in folket till oss först, och med folket menas så klart dom i våran team.

Inga kommentarer: