19 maj, 2009

Våran underbara hund!!

Igår kväll så satt jag ensam i soffan och kollade på tv, var talang 2009 och det var en kille på 11 år som sjöng så underbart, självklart rann tårarna som bara den, Texas sitter i andra soffan och märker detta så han hoppas ner, hoppar upp i min soffan ställer sig med små tassarna på bröstet på mig och slickar bort tårarna, så underbar kille. Och kanske man inte vill ha slickar i ansiktet av en hund, men han ville ju bara trösta =)

Idag sitter jag i soffan d är inte hemma och texas ligger ute i hallen, Våfflan är instängd uppe i sitt rum, hon börjar krafsa på dörren får att hon vill komma ut ( hon låg och sov tidigare)
Jag sitter och spelar så jag kunde inte gå direkt, Texas kommer då springande upp för trappen så hör jag hur han börjar krafsa på hennes dörr, han kommer ner för trappen stannar i halva och tittar på mig. Jag frågar honom vad han håller på mig är det så att han vill att jag släpper ut henne, Han tittar på mig med huvudet på sne, söttisen =)

Kommer ner hoppar upp till mig, springer sedan upp för trappen igen. Så det vara bara att gå upp och släppa ut henne, sedan springer dom ner för trappen och lekar som galningar.

Inga kommentarer: