31 maj, 2009

Crusing!

Hann inte blogga något igår, fullt ös hela dagen.
Solen sken det var 30 grader varmt ute och vad gjorde jag? Jo jobbade så klart.

Sitter även idag på jobbet, men lär inte hinna med blogg idag heller så en snabbis på fikat bara.

Det vart iallafall crusing igår kväll, började med picknik ute hos Emzlaa, Linn hade gjort en super god sallad, den ska vi göra flera gånger i sommar =)
Efter vi suttit det 1 par timmar och mina höfter börjat stela, så tog jag och D oss ner på stan, gick med våra saker ( och jag byte om =) ) Vid 22:00 gick jag hem kryp ner i en skön säng dock utan både hund och Sambo. Men D kom hem igen efter 2 timmat tror jag, Texas är i Forsmo. Då vi ska äta där idag så har han fått en heldag på landet.

Tog inga bilder igår, om jag ska vara helt ärlig så är jag inte så intresserad av gamla dock snygga bilar. Därav inga bilder

Inga kommentarer: