09 maj, 2009

Forsmo!

Har spenderat dagen i Forsmo, D var lite bakis så jag och texas störde kosan till lanset istället.
Vi vandrade runt på ägorna ( även andras ) och kastade lite pinnar, kollade på träden som bävern fällt.

Väntade på mamma och lillebror som hade åkt in till stan. Fika på altanen kan det bli bättre.
Mamma är i renovering och inredningstagen, så jag har lovat att hjälpa till det är ju så roligt.
Planera och fundera,räkna och fixa. Googla efter ideèr och tips. Gud så roligt det ska bli.

Själv kan jag ju inte göra så mycket här hemma efter som vi hyr så detta blir ju super. Även om det inte är direkt till mig, men det spelar ingen roll inredning är så roligt.

Jag och mamma kollade även på barnmöbler, spjälsäng, skötbord, garderob. Planerna har ändrats lite granna så nu måste jag ta detta med D som inte var med idag.

Lite dyrare än vi tänkt men istället så blir det möbler som kan användas under knoddens hela uppväxt, vilket det vi tänkte från början inte kommer att göra.

Nej nu ska jag se slutet på Robinson sedan ska jag gå upp och stryka lite kläder innan jag ska krypa ner i sängen med dator och spela lite. D ska också spela ikväll så då passar jag på =)

Inga kommentarer: