16 maj, 2009

Blogg torka?

Nej då, men jag har varit ledig och umgåtts med familjen i 2 dagar.
Min Moster har ju varit här hela veckan och Torsdag, Fredag var jag ledig för att hinna umgås lite.
På Torsdagen hämtade Mamma mig och vi åkte upp till Mormor och Morfar där min Moster har bott. Satt och snackade minnen och allmänt så där bara.
Vo åkte ner på stan jag och mamma for och handlade mat och Moster och mormor var till optikerna för att ordna med nya glasögon till mormor.

Sedan ordnade mamma en super god middag till hela familjen 9 stycken är vi, lillebror går ju skolan i Sundsvall så han var inte med.

På Fredagen åkte jag ut till Forsmo på förmiddagen, vi ordnade med smörgåstårta till alla som vi åt på eftermiddagen, så trevligt så.

Dock jobbar jag i helgen tycker inte om det alls. Men idag har det faktiskt gått rätt så bra, började 07:00 så nästan hela dagen var ju kvar när jag slutade.
Vi ordnade hemmagjord pizza och efter maten tog vi en lång promenad med Texas, alltid så jobbigt från början men när man väl kommit igång skulle jag kunna gå hur länge som helst.
Vi gick över kraftverket och sedan vid älven, Texas fick gå lös, så underbart att se honom när han springer runt för sig själv, men han har super koll på vart vi är någonstans =)
Så duktig.

Inga kommentarer: