13 maj, 2009

sjuk?

Kände mig konstig imorse men tänkte att det är säkert inget speciellt. Så vi åkte till jobbet som vanligt, men på första fikat när jag åt mina morgonmackor så kom illamåendet,,, valde att åka hem vill inte riskera något och vet ju att en del är hemma pågrund av magsjuka.



Så nu ligger jag i sängen och kollar på tv med datorn. Hoppas jag får sova lite känns alltid lite bättre då, och jag vill ju inte alls bli sjuk då jag är ledig i 2 dagar och tänkt hinna med en hel del.

Uppdatering

Var så trött och slut att jag inte märkte att inlägget inte sparades, nu har jag iallafall sovit från 10:00 till 15:00 så skönt. Tog mig en macka när jag kom när men det är något lurt, ajajaj.

Idag fyller D,s bror år, ska hämta D på jobbet och sedan gå en sväng på stan för att köpa någon present, vi får väl se om jag orkar hänga med dit sedan.

Urk vill inte bli sjuk.

Inga kommentarer: