25 maj, 2009

Babyhäng!

Sitter och surfar på lite bebis sidor för att få idèer till bebisrummet. Och här är lite saker som jag fallit för.

Blivande mormor och morfar vad tycker ni om denna vagnleksak?

Bild från babyshop.se Lundmyr Of Sweden.

Till den svarta vagnen som vi kollat på skulle ju denna vagnleksak verkligen passa.


Bilden kommer fram barntyger.se
Detta tyg som panelgardiner skulle jag kunna tänka mig i bebisrummet, dom bruna elefanterna, och vita panelgardiner bakom.






Bilder kommer från babynord.se


Denna hittade jag i en tidning som jag köpte idag!
Ska självklart införskaffas =)

I Magen ligger våra små bebisar med ryggen böjd och så vill de ofta fortsätta att ligga även utanför magen. Hängmattan ger en naturlig kroppställning med stöd för hela ryggen.
Hängmattans gung gör att bebisen lättare kan komma till ro och somna.
Babyhängmattan är tillverkad i Indien i en Fair Tradeorganisation och passar från nyfödd upp till ca 4 månader.









2 kommentarer:

e sa...

Svart? Nu har du nog missa en LITEN sak o berätta för mig.. skulle du inte ha den bruna? :S

Malin sa...

NEJ det har jag inte, D vill ha den svarta och då blir det den svarta ;)