12 maj, 2009

nu är det bestämt!

Imorgon ska jag ta ut hårextensionsen, längtar faktiskt det ska bli skönt att bara ha sitt egna hår att ta handom, jag älskar verkligen långt hår men det är svårt att hålla förlängningen fräch och tovfri. Så nu åker dom ur och jag ska spara ut mitt egna.

Idag var vi på ultraljudet, vilken känsla helt ofattbart, det lilla lilla undret som lever och växer i min mage. Allt såg jätte bra ut, hjärtat slog snabba fina slag, fick flera bilder, en bild på dom super söta och väldigt små fotsulorna så vackert det är inte klokt =)

Förlossnings datumet vart framflyttat till 4/10 istället för 8/10 4 dagar bara så det är ju hugget och stucket. Det blir väl ett sent September barn eller ett tidigt oktobers barn. =)

Blir inte jobbade på marknaden i början på Oktober iallafall kanske första turen med vagnen.
nej nu måste jag sluta, batteriet håller på att ta slut i Datorn.

Kram på er!

Inga kommentarer: