11 maj, 2009

Ont i ryggen!

Åh vilken dag Måndagar i säg är enormt sega, gillar dom inte alls. Plus att jag som vanligt vaknar och inte alls har ont i ryggen så skönt. Men detta förändras ju tyvärr ganska snabbt under dagen morr.

Idag hade jag iallafall tid hos sjukgymnastiken, fick lite hjälp med olika övningar så jag kan göra hemma men även på gymet med dom redskapet, skönt för jag längtar verkligen till att få träna lite, nu blir det dock inte så mycket vikter men skönt i kroppen efteråt.

Fick även lite massage inte så lätt när man inte kan lägga någon tyngd bakom när man ligger på magen.
Men det verkar iallafall så det är en låsning som sitter ordentligt mellan revbenen, anledning till att det inte gör ont på morgonen beror på att musklerna är utvilade, men när jag börjar röra mig så ansträngs dom och blir ömma pågrund av låsningen.Ajaj.

Iallafall så jobbar jag i helgen, ska kolla om jag kan ändra min fridag till på Torsdag och kanske vara ledig på Fredag, för vila och så är även min Moster här på besök så jag tänkte slå flygor i en smäll. Ska kolla på det imorgon.

Imorgon är det äntligen dax för Ultraljud så spännande, D följer självklart med och även min Moster ska följa. Samtidigt som det ska bli en härlig känsla att verkligen så se på knodden så är jag lite nervös tänk om allt inte är som det ska,, tänk om dom inte hör något hjärt ljud.
Funderingarna är många, jag har dom senaste dagarna kunnat känna vaga fosterrörelser när jag gått och lagt mig, men samtidigt äe man ju fundersam och det verkligen är det eller om man bara tror att det är så.

Inga kommentarer: