12 maj, 2009

idioter!

Inte lätt att sova när Grannarna verkar tro att hela huset vill lyssna på deras grymt dåliga musik, även om det nu skulle ha varit bra musik så förstår jag mig verkligen inte på folk som inte tänker på alla andra som bor i huset. Det är vardag klockan är halv elva på kvällen.

Det är ju trots alls så att vissa av oss har jobb att gå till imorgonbitti.
D brukar alltid säga att det är ok att spela högt till 22:00 och tidigare har dom alltid slutat spela vid den tiden, men nu började dom 22:00 istället och då kan man ju undra när dom tänker sluta.

Det är såna här gånger som jag verkligen vill ha hus, helst långt ut på landet utan grannar så jag inte kan bli störd av idioter. Dock är jag ju så mörkrädd så skulle vi på så långt ut så skulle jag aldrig kunna vara ensam hemma. Som ikväll t.ex. D jobbar kommer troligast hem vid tolv kan jag tänka, han inventerar på Kapahl, brukar jag också göra men med min trasiga rygg så insåg jag att det itne var någon bra idè.
Så här ligger jag och lyssna på grannens musik och Texas pipande då han är lite intresserad av någon Tikhund som han fått upp spår på ute.
Men på Tisdag nästa vecka så blir det kastrering.

Åh vad långa inlägg det blir numera,,,,,

Inga kommentarer: