05 maj, 2009

Började bra!

Hade inte ont i ryggen när jag vaknade i morse, fick energi bara av det, super skönt kändes jätte bra på jobbet.

Fick ordning på en massa saker, hittade på åtgärder och ändrade och donade känns super bra!
Men så som en blixtnedslag har jag plötsligt super ont i ryggen igen, gör så ont att jag helst skulle vilja ligga i sängen.

Nu ligger jag på soffan och har så ont, D får göra allt här hemma och jag har super dåligt samvete för det. Ska snart ta mig upp ,ta en dusch, ställa iordning strykbrädan så jag kan sitta i sängen och stryka, hmm tror ni det fungerar.

Först måste jag googla på Zon om man kan använda det när man är gravid. Någon som vet?

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej, du kan ta en alvedon.
kram

Malin sa...

Tack. Läste om Zon gel och det ska man inte använda när man är gravid som allt annat känns det som :)

Syrran sa...

Använd fass.se istället för google när de gäller läkemedel, där finns kategorin "Graviditet och amning" för varje läkemedel, och det är mycket säkrare än google. Kram Syrran

Malin sa...

Syrran jo var ju fass jag menade men googlade fram den sidan =)