29 maj, 2009

Baka,Baka liten kaka!

Det är ju Morsdag på Söndag, och jag älskar att hitta på något speciellt. I flera år har vi bakat samma tårta vad det än gäller, Mamma gjorde den när vi var små och jag har fortsatt göra den. Den är super god och det är närmast ett måste när någon fyller år eller något ska firas.

Men på Morsdag tyckte jag ifjol att då kunde vi testa något nytt, så då gjorde jag en chokladtårta med något krämigt chokladaktigt utan på kommer inte ihåg nu vad det var =)

Idag har jag bakat årets tårta. En Krämig lime- och kokostårta.



Okej det är självklart inte Hundmat i tårtan =)
Det blir lite roligare att baka i denna skål eller vad tycker ni =)

Jepp sådär är det tänkt att den ska se ut när den är klar i ugnen.
Resultatet får ni se på Söndag kväll.






Inga kommentarer: