20 oktober, 2008

blogga!

Oki,



Sitter på jobbet nu, jobbade in min lunch så jag slutar samtidigt som D. Just det kanske itne har berättat att vi jobbar tillsammans, har är faktiskt D som "chef" Teamledare är han.



Fick ett sms av min vän E idag, hon ville att jag skulle komma ikväll och dricka Te och surra, och det gör jag så gärna :) känns som det var jätte länge sedan jag verkligen träffade henne, fast vi också jobbar tillsammans. E fyller år imorgon så hon frågade idag om jag ville följa med henne och några andra tjejer på Toledos och äta imorgon. Gärna ska bli jätte roligt jag är så dålig på att ta mig ut.



Jag köpa en present åt henne idag, hoppas bara att dom har den hemma ingen aning om hon kommer att tycka om den men hon får så lov :) Funderar på om jag ska springa upp på Stil och köpa en långt ribbat linnè med långa armar som jag såg i helgen, var inte alls dyrt grejen var det att minsta strl var M, men jag tror det funkar ändå, iallafall så som jag vill ha det :)



Vi ska åka till soptippen idag också kanske en massa skit, så vi slipper flytta med det sedan.



Nej nu ska jag lämna in ledighetes ansökan till resan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack söta du för kommentaren! !! :) Har precis uppdaterat, kika gärna in i min blogg! Trevlig måndagskväll! KRAM// Diana =)

Anonym sa...

Har ni varit på tippen? Annars har jag lite jag skulle vilja skicka med :P

Malin sa...

jepps var där igår,