11 oktober, 2008

Lördag morgon!

Urg! Vilket skit väder. Jag och min Sambo skaffade hund för snart 2 år sedan eftersom jag är galet mörkrädd så har det fallet sig naturligt att jag tar Texas ( hundens namn) på morgonen och D tar honom på kvällen.

Det tråkiga med detta är ju dock att jag aldrig kan dra mig på morgonen, men frågan är ju om jag kunde det innan, har liksom inte lust att lägga kvar i sängen när jag vaknat.

Iallafall idag regnade det, inte så mycket när vi gick ut så jag klädde mig inte för detta och Texas hade inte sin regrock på sig, så vi var skapligt blöta när vi kom in. Tänkte knäppa en bild på oss men det var slut på batteri i kameran så det får bli en annan gång.

Just nu sitter jag och väntar på att D ska åka och handla bröd så vi kan äta frukost men det tar ju sådan tid......

Inga kommentarer: