22 oktober, 2008

Jag är hemma!

Vet ni det är inte roligt att sitta på jobbet och känna att ansiktet växer, nu syns det som tur är inte så mycket på utsidan fast jag tror dock att det inte varit lika obehagligt om det varit på utsidan istället för insidan av ansiktet.

Folk hade sett att jag mår dåligt och det hade som sagt var inte känns som man växer på insida.

Jag har migrän rätt så ofta och det är jätte svårt att få folk att förstå att man faktiskt är sjuk trots att det inte syns på utsidan.

Men om vi ska vara ärliga är det inte så det fungerar kan vi inte se det på egna ögon så tror vi inte på det.

Nej nu ska jag dricka the och slappa lite i soffan, sedan blir det sängen få se om jag tar mig upp imorgon. D åker imorgon igen, men denna gång kommer han faktiskt hem på kvällen skönt. :)

Inga kommentarer: