28 oktober, 2008

kallt!

D är inte i närheten så jag hinner med ett litet inlägg mellan städning och packning :)

Vi har flyttat en massa lådor idag, så skönt att ha alla tunga lådor flyttade nu.

Fick reda på att jag kommer att få chatt utbildning på jobbet, främst för att vara reserv kul att roligt med nya arbetsuppgifter.

Sitter och läser sofis Mode var en artikel om Angelina Jolie vad hon har gjort och inte gjort under skapellen, ja ni bra fråga.

Vad säger ni själva om skönhets operationer?
Själv har jag alltid sagt att man ska inte säga aldrig jag skulle kunna tänka mig ett förstorning/retuchering av bröst t.ex efter att man ammat och man är klar med barn.

När det gäller andra saker så har jaginte funderat något alls på detta. Men det är klart Angelinas läppar skulle ju inte vara helt fel ;)

När vi ändå är inne på förändringar vad tycker ni om Blondinbellas nya blogg?
Hon säger att hon inte ska skriva om sitt privatliv, tycker det låter som en bra idè tänk bara om man hade haft ett sånt liv så man kan fylla en blogg med inlägg och det inte handla om ens privatliv.

Okej jag skulle väl inte börja skriva privat i den bemärkelsen men bloggen är väl något privat ändå eller har jag fel här?

Ops nu blev det ett långt inlägg igen :)
Nu blir det en varm dusch och sedan en stor kopp The det är så kallt.

Inga kommentarer: