29 oktober, 2008

Skor!!!

Var på apoteket idag efter jobbet var tvungen att köpa något för min torra hud.

Så hade jag ju hört av E att det var 30% på Wedins och dum som jag är så måste jag ju gå dit. Nu var det ju också så att jag träffade D,s mamma på apoteket och hon hade dom snyggast stövlar jag sett på länge dom var helt underbara med perfekt klack.
Gjorde ju inte saken bättre att hon sa att hon haft dom hela dagen och hade inte ont i fötterna.

Perfekt jag måste hade dom sprang nja nästan iväg till Wedins och där hängde dom helt underbara.
Men ack ack dom svarta fanns inte i min storlek stor sorg.
Men jag hittade dom i en läcker färg svårt att beskriva och jag kan inte visa er eftersom jag inte köpte dom.

Men detta beror inte på att jag inte ska ha dom nej nej, jag åkte till mina kära morföräldrar som för övrigt är hundvakt förjämnan.

Nu är det ju nämligen så att jag fyller år nästa fredag, så glad i hågen bad jag helt sonika om dessa skor, självklart fick pengarna direkt, handla imorgon present på fredag. Kan dan sluta bättre ???

Inga kommentarer: