10 oktober, 2008

Sollefteå tjejen

Hallå där!

Jag måste skriva av mig, jag har helt klart fastnat i blogg världen och läser massor med bloggar så fort jag hamnar vi datorn.

Tänk om man hade ett lika spännande liv som Blondinbella, eller ärligt är hennes liv så spännande,hon skriver om hur hon har klätt sig idag, att hon bloggar på lektionerna, något som vi inte hade fått göra när jag gick i skolan, om sina pälsar och om alla pengar hon lägger när på att shoppa. Jo det kanske är fantastiskt, men själv kan jag verkligen inte leva så.

Idag har jag iallafall varit ledig så även min Sambo, vi har haft städdag och tvätt dag, lika bra att gör allt på engång så vet men att restan av helgen så kan man göra vad man vill utan att ha dåligt samvete.

Jag har även hunnit med en flytt på jobbet, och 2 timmar på stan med mamma, hon har köpt ett par skor och en pekpinne :)
Själv har jaginte handlat något alls, gud vad jag känner mig duktig. Vi tog även en fika och satt och tittade på folk, alltid lika roligt.

Inga kommentarer: