11 oktober, 2008

Marknad

Trots det dåliga vädret så var vi tvugna att be ge oss ut. Vi skulle till djuraffären och inhandla mat och även väga hunden.

När vi hade gjort och klara för avfärd visade det sig att vädret var på våran sida idag, det har klarnat upp och solen skiner så vi begav oss en sväng på marknaden, jag har inte jobbat där idag utan vi har strosat omkring. Texas var med och gissa om han vad dyngig när vi kom hem.

Ställde honom i badkartet på engång. Nu ligger han bredvid mig i soffan på alla rena lakan som jag kastat i en hög antar att jag måste ta rätt på dom snart, men först tror jag faktiskt att det blir en 30 min sovandes på soffan. Sedan får vi se om jag kanske orkar med en power walk idag, det vore skönt var ett tag sedan nu.

Har ju faktiskt inhandlat en jacka idag just för det ändamålet.

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket! ja våran dotter är helt fantastisk =) Du är så välkommen åter. Trevlig kväll!