27 oktober, 2008

Dålig på att uppdatera!

Tyvärr kommer jaginte riktigt att ha tid att blogg under denna vecka, det kommer kanske ett inlägg ibland men jagkommer inte att vara lika duktig som vanligt.

Och detta beror på att vi äntligen håller på att flytta, idag var vi iväg med ett lass och ikväll har jag tagit ner gardiner och i datarrummet är det tomt bara städningen kvar. Och dator förståss D måste ju spela,,,

Det var party i helgen E hade ju party då hon fyllde år i veckan. Förfesten var bra, jag trodde att jag skulle festa till men icke jag gav upp lika bra att förstå att det inte är min grej längre.

Gick ut på krogen och träffade D där, men efter kanske 30 min så fick jag med honom hem, somande på 10 min tror jag så trött. Fast kanske inte så konstigt eftersom jag varit riktigt infekterad i munnen hela veckan, det är bättre nu och blåsorna är borta nu.

Då jag har fullt upp denna vecka så kommer jaginte att lägga ut några outfiter.

Dock kommer jag att börja blogga om nya lägenheten och renovering i den.
Kommer till veckan, det blir före och efter bilder på rummen.

Inga kommentarer: