17 oktober, 2008

Dagens outfit!




Ja till jenas sitter stövlarna mycket bättre.
Stuprörs jenas från HM
Svart Kofta HM
Palistinascarf: Halens
Snart kommer D hem vad jag längtar. Snart är det dax för flytt också ska försöka packa så mycket som möjligt i helgen. Så slipper jag stressa sedan risk att man kastar ner allt och saker går sönder och det vill vi ju inte.
Måste bara säga en sak tänk om planering kunna bli ett ord som användes lite oftare på mitt jobb. Då kanske det inte skulle bli sånt kaos. Bara en tanke.
Kramizz

3 kommentarer:

Anonym sa...

hur många speglar har ru, vem vill se alla dina kläder från alla håll

Malin sa...

Nu förstår jag inte riktigt kortet är inte tagit genom någon spegel. vill du inte kolla så läs inte bloggen

Malin sa...

Nu vet jag ju vem som lagt denna kommentar. Och snälla du vad har jag gjort igentligen? Har iallafall kommit underfund med att du är bra på att spela ditt lilla spel men vet du?1 Jag kan oxå tro mig.