21 oktober, 2008

Dagens outfit!

Fick bli bilden från imorse orkar inte ta om den.
Klänningen Outfitters hmm veromodas ?

Nu har jag varit och ätit på Toledos med E och M jätte trevlig och super god mat.
Tapas och kycklingfilè muma.
Jag hade som sagt en fundering idag, på vårat jobb sittet vi 4 st i grupp så vi bildar en fyrklöver som vi så vackers kallar det.
Iallafall så har vi skärmar som sitter på varje bord, framförallt för att stoppa ljud från bordsgrannen eftersom vi sitter i telefonen, men på dessa skärmar sätter dom flesta även upp saker, så som uppgifter för jobbet och sånt.
Själv har jag 2 torkade rosor, lite jobbinfo och även 3 små kartonger från oriflame som jag fått deras universal salva i. Dom är så sötta men min främsta anledning till att dom sitter beror på att det är så många som frågar varför :)
I morse tittade jag på Rix Fm på tv och dom hade oxå sådana skärmar på sina bord men det satt inget på dom...
Och då kom jag att tänka på alla framförallt mammor på jobbet som har kort på sina barn på skärmarna, beror detta på att dom vill att alla andra ska se vilka söta barn dom eller beror det på deras enorma saknad av barnen när dom sitter på jobbet.
Kanske är det så att en blick på sina barn gör jobbet lite enklare?? Jag själv vet jaginte ännu eftersom jag inte har några barn men jag hoppas jag får anledning att svara på denna fråga själv :)
Nej nu ska jag läsa igenom lite bloggar och sedan blir det sängen jag har sovmorgon imorgon börjar inte försen 15:00

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe... Kände mig aningen träffad nu :-)
Personligen har jag kort på mina barn för att jag blir så glad när jag ser dem *ler* Det värmer i hjärtat.
Kom iofs på en sak nu. Kanske man borde ha ett kort där dom är grinig och tjurig?! Då inser man hur lugnt å skönt det är på jobbet *skratt* Såg minsann att D hade ett på Texas oxå.
Skämt å sido...
Ser att vi möts i dörren imorrn. Ha en bra dag!!

Malin sa...

Ja just det tänkte inte på hans kort , och det är ju eftersom han inte klarar sig utan sin hund :)