10 oktober, 2008

Taco!

Nu har vi varit till Forsmo och ätit mat. Super gott.
Kollade på början av Rädda barnen galan också, ringde något samtal så man gav lite pengar.

Annars har kvällen inte bjudit på så mycket, har suttit och försökt ordna till lite med bloggen.
Men jag är antagligen för trött för inget fungerar som jag vill :) Eller så är det helt enkelt jag som inte kan.

Sitter och funderar lite över tapeter och färg, det är nämligen så att vi ska flytta snart, och lägenheten som vi ska flytta in i är i behov att lite enkel renovering, vilket jag tycker ska bli jätte roligt.Eftersom det inte är någon lägenhet som vi köpt så för det inte vara något dyrt och påkostat det känns lite onödigt.

Vi vet heller inte vad vi kommer få av hyresvärden. Men det får vi väl reda på när vi flyttar in.

Nej nu ska jag borsta gaddarna och krypen ner i sängen, spelar ett så rolig men dock halvsvårt spel på dator så ikväll får den nog följa med en stund iallafall. D sitter nämligen vi andra stationära dator och spelar så ikväll blir det bara jag och hunden som lägger oss.
D kommer väl när krympandes vid 2 tiden kan jag tänka.

Skulle behöva en bost av fuktgivande lotion är så torr beror väl kanske på den nalkande hösten och vintern som är i antogande.

Imorgon ska jag försöka kopiera över dom inlägg jag vill ha kvar från min numera gamla blogg.

Sov gott!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tredje bloggen idag jag hittat som bloggat om tacos och jag blir så sugen! Det måste jag äta snart, var länge sen sist. Trevlig kväll!