19 oktober, 2008

kartonger kartonger!!

Otroligt, jag har packat och packat och jag har sagt flera gånger att jag har packat ner allt som man inte behöver dagligen, men ser ni det tar ju aldrig slut, gud vad man sparar på sig.
Och konstigt nog kan man inte sluta handla.

Jag har som ni märkt inte bloggat så mycket ihelgen, och det beror framförallt för att jag har blivit galen i att packat, det är ju så roligt eftersom vet att detta innebär att jag kommer att få flytta och jag längtar så.

Vi har spelat Wii ikväll, bowlat och spelat golf och mellan mina gånger vad tror ni att jag gjorde då, jo packade så klart.

Jag har hunnit med så mycket i dag och fattar inte att klockat trots detta inte är så mycket vilket är bra förståss ännu någratimmar kvar till en ny arbetsvecka börjar.

Inga kommentarer: