15 oktober, 2008

Stressa

Har ni lätt för att stressa? Och hur gör ni för att stressa av isåfall?

jag älskar att jobbar , och ser gärna till att jag har mycekt att göra, detta har aldrig varit något problem tidigare, men nu det är som hjärnan inte alls hänger med.

Jag blir grinig, "bitchig" om man frågar D, stressar runt som en i***t. Och jag kan inte alls komma på hur jag ska kunna stressa av.

Just nu sitter jag som sagt på min nya plats på jobbet, underbart att slippa bli störd även om jag saknar att ha en betydelse och vara behövd.
Jag känner mig mer avslappnad nu men hjärnan stressar på iallafall jag är helt slut efter en halv dag. Vad göra?

Tidigare hade jag ett stort bord på jobbet vilket gjorde att jag fick plats med en massa saker, men nu trängs mina saker på ett väldigt litet bord istället. Knäppt lite kort igår på detta. Lägger upp bilder ikväll.

Ja nu har jag lunch men som vanligt har jag ingen mat med mig, gör inget är inet hungrig.

Ja nu har jag iallafall skrivit av mig lite nu ska jag läsa era bloggar istället :)

Inga kommentarer: