12 oktober, 2008

Filmkvällen!

Filmen var bra, fick höra av D att Harrison Ford som spelar Indy gjorde alla stunts själv i filmen, ballt han är ju ändå till åren.

Under filmen så gjorde jag i ordning mina naglar, jag låter dom växa ut själv sen filar jag dom och polerar dom, jag har även köpt peel off whitener från oriflame som ska bleka naglarna, vilket behövs dom dom är lite randiga inte så snyggt.
Nej, nu blir det en dusch och sedan måste jag hitta min tröja och väst som jag ska ha på arbetet på marknaden. Undra om varmkorv kommer att bli middagen idag. :)
Men jag måste berätta en sak, jag försöker låta bli att läsa blondinbellas blogg men hamnar alltid där, idag läste jag att hon tänker sluta blogga ett tag eftersom hennes skola kommer ikläm. Och detta kan jag verkligen förstå.


Inga kommentarer: