22 oktober, 2008

Mitt ansikte!!

Vet inte vad som har hänt men min läpp och ena kinden har svullit upp inne i munnen pratar jag så spricker det och det gör skit ont. Nu siter jag på jobbet och vet inte rikigt hur detta ska gå, prata i telefon är uteslutit men som tur är har vi lite admin som jag kan istta med, grejen är ju dock den att jag jobbar till 24:00 inatt.

Blä tuta detta var inte alls roligt.
Men till något roligare, jag gick som sagt ner på stan för att köpa min efterlängtade kofta I like.
Tittade även in på Lindex och köpte en av deras rosabandet tröjor.

Så gick jag upp på jobbet så varmt, tur jag köpte en ny tröja :) jag gick och byte direkt.

Nej tillbaka till jobbet

1 kommentar:

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG!! =) Tack för söt kommentar, har precis lagt upp ett nytt inlägg innan det är dag för myskväll framför tv:n=) Kika gärna in! Kram// Diana