23 oktober, 2008

ikea

Jag har från jag flyttade hemifrån till Härnösand blivit som ett barn på julafton när Ikeakatalogen dimper ner i brevlåda.Det är helt underbart att sitta och drömma sig bort i den, kan tänka mig att det är som när Mamma pratar om Thailand och eftersom jag inte varit där så kan jag inte förstå precis som hon inte kan förstå att man kan bli så glad över en katalog.Men den är nästan som bibeln, min inredningsbibel :)Eftersom vi snart ska flytta och jag självklart vill förändra hela mitt hem då så passade det ju utmärkt att nya katalogen kom så här månaderna innan.Jag har redan hunnit gjort en dröm önskelista och tänkte lägga ut den här så kan jag bocka för allt jag köper och kanske om det nu skulle hända ångrar och väljer att inte köpa.Nu kommer min mamma att säga men Malin lägg undan pengarna till resan till Thailand istället,, ja mamma det ska jag men jag skrev drömönskelista och drömma kostar inget :)
ÖNSKELISTA IKEALUNS skrivatavla vit 149.- till Hallen super att skriva ner allt man inte får glömma när man gårKROKEN serie till KöketStång 2 st 29:-7stKryddhylla 39.-S-krokar 19.-/5stköksrullehållare 19:-BONETT spegel 199:- 2 st till HallenTRONES skoskåp vit 299:-/3stLJUSÅS bordslampa 299.- vit till sovrummet denna är ny i år och så snygg ska lägga ut bild sedanSMÄRT bordslampa 179.- svart till HallenSedan är det så att vi har en så dålig säng eller resårmadrasserna är så dåliga och vi måste köpa nya så därför är det ju självklart att man måste köpa ny säng också :)ASPELUNDSängstomme 995:-Sängbord 399.- 2 stByrå med 2 lådor 649:-SULTAN Madrasser vet inte vad dom kostar.Finns ju en massa mer som man vill ha men detta är saker som skulle göra sig utmärkt i våran nya lägenhet :)

(gammalt inlägg fron tidigare blogg)

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄLSKAR IKEA, ÅH!! =) Tack rara du för söt kommentar! Har precis laddat upp två nya inlägg! Välkommen in och kika! =) Trevlig torsagkväll! Kram// Diana