18 oktober, 2008

kvällen!

Det blir inga biler idag, har inte haft orken
Vi har farit och flängt heka dagen så efter middag var det skönt att bara sätta sïg.

Vi bestämde imorse att äta frukost/lunch på stan, sprang lite i affärer. kollade på en byrå till våran nya hall, jag hade varit och kollat på dentidigare med mamma men var ju tvungen att vis aden för D oxå.
Tror han gillade den, men grejen är den att han har inte sett lägenheten som vi ska flytta till ännu. Så han tyckte det var svårt att säga något ännu.

Vi handla också en super snygg burk till hundmaten, ska lägga ut bilder imorgon.

Sedan åkte vi en sväng till min mor och far. Det är nämligen bestämt nu att vi ska åka till Thailand i Mars. Så vi bokade resan idag, ska bli så roligt. Längtar gud vad jag ska shoppa skor.
Det är nämligen så att jag har så små fötter strl 35 bara och det finns inte så mycket skor som börjar på den strl här hemma.

Men när mamma och pappa var ditt sist så köpte dom skor åt mig super sötta.

Sedan har jag som sagt packat en massa nästan klart nu. Ska packa lite imorgon också sedan tror jag att resten får tas när det är flyttdax.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har han inte sett den än??? :O

Malin sa...

Nja han var ju till grannlägenheten för ett tag sedan,men det var innan vi valde denna. Och våran har han inte varit in i. :)