14 juni, 2009

16 veckor kvar

Känns inte som det är så lång tid kvar tills knodden kommer, fast så är väl inte riktigt fallet =)
Det känns att det händer väldigt mycket varje vecka iallafall, magen växer man känner knodden tydligare.

Igår när jag satt med datorn i knät så sparkade och knuffades det ordentligt i magen, D kunde känna ett par ordentliga sparkar.

Har inte så mycket att skriva faktiskt, i Lördags följde jag med mamma till S-vall hon skulle köpa golv och tak till sovrummet, vi gick en snabb sväng på Ikea och 30 min innan dom stängde =) men vi hittade en del. Köpte frottè handdukar små och stora till knodden.
Dom stora ska jag ha över skötbädden och dom små som tättlappar.

Idag har jag varit till Forsmo och gjort små choklad korgar till midsommargodis =) Även hämtat i en kartong med bebiskläder som vi ska tvätta upp och gå igenom jag och D. Roligt.

Inga kommentarer: