24 juni, 2009

Åh äntligen sommar!

Gud vad skönt det är ute, synd man är blek som ett lakan bara man vill ju inte direkt gå barbent =)
Fast det är klart om man vill få färg på sig så måste man kanske gå just barbent.
Jaja tänkte ordna till det i helgen tror jag.
D och jag brukar inte vara så duktiga på att planera in saker vi tar dagen som den kommer, och framförallt nu då jag inte vet om jag kommer att orka eller inte.
Men iallafall så är planen att om det är fint väder i helgen så blir det ett par timmar på Risön. Frågade min kära Sambo om han var säker på att han vill gå på risön med mig i bikini, men han tyckte det var helt ok så då kör vi på det. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varfö skulle det inte va ok?

Malin sa...

Hihi klart det skulle vara okej, men dom som känner min Sambo vet hur han retas ibland, så det var lite internt kan man säga, så du Anonym kanske inte känner oss då.
trevligt att du är här och läser iallafall.