21 juni, 2009

Nu är det sommar!

Igår var det äntligen Cirkus i stan, och jag älskar cirkus det är verkligen en början på sommaren.
Okej det kanske verkar konstigt att gå på cirkus när man inte har några barn med sig, vilket jag inte hade men för mig spelar det ingen roll, jag älskar cirkus.

Tyvärr vart det såklart inga bilder eftersom batterierna i kameran var slut som vanligt.
Men bra var det iallafall.

Annars gjorde vi inte så mycket igår, jag sov super dåligt, har gjort det några nätter nu, ont i ryggen och kramp i vaderna hela tiden.
Vi åt i Forsmo innan jag och Mamma åkte på Cirkusen.

På Torsdag ska jag på MVC igen mäta magen och lyssna på hjärtljuden, ska kolla om jag kan få en tid till sjukgymnastiken samma dag också.
Så ska jag kolla med chefen om jag kan vara ledig hela dagen, bättre att ta allt på samma dag än att åka fram och tillbaka, känner mig så stressad då.

Idag blir det tvättstuga, och sedan en sväng till D´s mamma.

Inga kommentarer: