06 juni, 2009

S-vall tripp!

Okej, ska börja med att vara helt ärlig jag är INGEN mekaniker och kommer aldrig att bli, vilket gör att sladden på bilen inte är fixad.


Vi kom oss till väg till S-vall iallafall, började med lunch på Max.
Sedan blev det ikea, köpte saker till bebisrummet.

Matta, Fabler kamrater.
Skötbädd, Gullunge
Skötbäddsklädsel, Fabler Björn.

En lampfot till fönstret har en sedan tidigare, men jag köpte nya lampskärmar.

Lite förvarings grejer, blandannat en söt som napparna ska ligga i ( OM det nu visar sig att våran bebis vill ha napp)
Även en vit filt fick följa med hem =)

Tror att knodden kommer att ha filt på sig oftare än kläder =) älskar filtar.

Så nu saknas det färg så jag kan börja måla, det blir ingen fondvägg utan bara målat.
Sedan ska jag göra en tavla av tapeten som vi har i vårat sovrum som ska hänga där inne och vitrinskåpet vi har i köket ska troligast ( om jag får som jag vill) upp i bebisrummet också.

Ska även försöka komma på vart vi kan ha vårat "kontor" så jag slipper ha det i rummet, men vet inte hur det blir med den saken vi får se.

Sedan är det möblerna som ska inhandlas och gardinerna ska beställas, även väggorden ska beställas. Sedan kan knodden komma =)

Inga kommentarer: