21 juni, 2009

Vilket väder !!

Så skönt det är ute riktigt varmt och skönt.

Efter att vi slängt in tvätten så tog vi och åkte upp till D`s mamma, där fikade vi lite och jag passade på att sola, Texas sprang runt som en yrhöna =) och D tjyvtränade på pilkastning inför helgen i S-vall.

Vid 14:00 så åkte vi hem hängde upp tvätten och tog en sväng med texas genom stan, bestämde oss för att äta en lunch/middag ute idag.
Härligt så vi lämnade Texas hemma och gick och satte oss på uteserveringen på City.
Efter att ha avnjutit en underbart god måltid, så bestämde vi att det kanske var dax att testa nya minigolfbanorna.

Det gick faktiskt ovanligt bra, inte nog med att resultat sog bättre ut än någonsin jag tappade inte humöret en enda gång trots ett antal väldigt misslyckade slag =) Jag som vi vanliga fell brukar tycka att det är grymt tråkigt och bli grinig efter bara några banor.

Nu är vi hemma igen, skönt att slappa lite i soffan, trött blir jag av att gå så mycket och varje gång jag böjer mig ner så sparkas det i magen =)

Inga kommentarer: