05 juni, 2009

Skön vila!

Bestämde mig för att åka ut till Mamma som var ledig idag, tog det lungt och följde med på hennes planera ärenden. Skönt att inte sitta hemma själv och deppa.

Nu är jag iallafall hemma, fick med mig D till Åhmans för att kolla på färg, det var ju en enkel match tills vi hamnade på tapet avdelningen eftersom jag gärna vill ha en fondvägg i barnrummet.
Problemet är ju dock att det är svårt att bestämma vad man ska ha när man inte vet om det är en lite prins eller prinsessa men kommer att få =)

Så nu sitter jag här och googlar på ideèr för att jag ska ha en mysigt och ombonat rum till knodden det är det ingen tvekan om. Det ska inte bara va, nej det ska vara genomtänkt, mysigt och gulligt.

Har ju möblerna som bas och tapeter och gardiner få gå i samma sedan lägger jag in accent färger i filtar, korgar och tavlor när lillen har kommit.

Inga kommentarer: