07 juni, 2009

Privat eller inte?

Ibland funderar jag på om man kanske skulle haft en riktig dagbok, ni vet en sådan man hade när man var liten med lås. Som man gömde på rummet så ingen skulle hitta den. Hmm när jag tänker efter vet jag att jag hade en men kan inte komma ihåg att jag faktiskt skrev något i den.
Så därför är det kastad, gjorde det i någon rensning för ett tag sedan.

Iallafall känns det som jag skulle behöva en sådan nu. Där jag fick skriva av mig allt jag kände , sådan som man kanske inte borde,ska eller vill skriva här.

Idag ska jag iallafall påbörja städning i här hemma för att försöka rensa hjärnan lite.

Tack emzlaa för igår även om jag inte var på det bästa humöret på morgonen och väldigt nere så kändes det mycket bättre när jag kommit hem. Dock inte lika bra idag, men det ordnar sig säkert.

Inga kommentarer: