17 juni, 2009

Målat!

Idag tog jag tag i målandet av bänken i hallen. Hoppas att det räcker med en gång bara för det är så tråkigt, jag vill ju börja måla i bebisrummet.

Men jag tror det blir bra iallafall. Skönt att ha det klart, ska visa bilder på Hallen imorgon när bänken är torr och står på sin plats.

Annars har vi inte gjort så mycket, D kollar efter bilar och jag kollar på ikea som vanligt =)
Vi ska ju till s-vall på gatufesten, eller igentligen ska vi inte på gatufesten men vi ska till S-vall den helgen, D har sina kusiner där och vi brukar alltid träffas under den helgen.
Och då tänkte jag att det var smart att köpa en del av sakerna som vi behöver, möbler och så där.

Så vi kommer att inhandla Spjälsängen och Skötbordet, sedan blir det nog badbaljan och sängkläder och så där. Me like!!

Inga kommentarer: