23 juni, 2009

En ledig dag!

Jag fick ledigt på Torsdag, skönt.



Jag ska börja min Torsdag med en besök på MVC ska lyssna på knoddens hjärta och mäta magen för första gången, min mamma följer med så roligt.
Sedan blir det väl fika på stan och en sväng i affären, jag skulle behöva lite enkla klänningar som sitter bra över magen, allt jag har börjar bli litet. Och leggings behöver jag köpa storlek större, dom jag har nu strammar åt på benen efter en dag på jobbet.

Har lyckats skicka in mitt intyg till Försäkringskassan också skönt att ha det gjort, så nu ska det väl komma papper för föräldrar dagar antar jag =)

Våra grannar har fått en liten son igår, gud vad roligt för dom, det gör ju att man själv längtar så man blir tokig. Nu känns det som evigheter till knodden kommer, fast så länge är det igentligen inte 14 veckor.

Inga kommentarer: