26 juni, 2009

Sorg!!

Michael Jackson 1958- 2009
The King of Pop!

*Got to be there (1972)
*Ben (1972)
*Music and me (1973)
*Forever, Michael (1975)
*Off the wall (1979)
*Thriller (1982)
*Bad (1987)
*Dangerous (1991)
*History (1995)
*Invincible (2001)


Han har inte stått på en scen på 10 år, 13 Juli i År skulle ha påbörja sin Avskeds turne innan hans ridå gick ner.
Tyvärr alla Fans runt om i världen som ville att Michael skulle återuppstå och bevisa att han fortfarande kunde, ville och framförallt var så stor. För han var inte bara en stor popstjärna han var störst.
Och alla dom som ville vara med och se att han inte var störst längre att han föll, misslyckades och att han var det fiasko som många tyckte han var, hade blivit.

Han hann inte ända fram, han hann inte bevisa hur stor han faktiskt var.

Igår avled Michael Jackson i sitt hem. Han fick hjärtstopp och läkarna arbetade under timslång väntan på att få hans hjärta att slå igen.


När jag var yngre så älskade jag honom, han var störst, han var bäst. Jag kunde allt, han nästintill alla skivor. ( Tyvärr försvann dom, stulna hur min lägenhet i Härnösand)

När jag fick reda på att han avlidit, det var imorse på nyhetsmorgon, utan ljud på tven såg jag texten " King of pop hundratals fans sorger"

Jag förstod inte först, king of pop det är ju Michael,,, satte igång datorn för att snabbt få mina farhågor besannade. Jo mycket riktigt han är död.

Kalla mig fjantig, töntig vad ni vill men jag blev ledsen jag grät.
Han är stor för mig än idag.

Min generations Elvis har avlidit!

Inga kommentarer: