23 juni, 2009

Lite bilder på Våfflan!!

Det har efterfrågas bilder på lilltjejen, och jag kan ju bara hålla med att jag varit dålig på att visa upp tjejen. Hon är inte på något sätt mindre värd än Texas men dock sover denna tjej säkert 80% av dagarna och är hon uppe gör hon inte mycket roligt om sanningen ska fram =)

Hon busar gärna med Texas, tar hans Frolic framför nosen på honom och spring så fort det bara går upp till sig, skit illern där =)
Okej hon bits det ska jag ärligt säga, men inte så hon biter hål och anledning till att hon gör detta är för att få igång en, det vill säga när 2 illar ska busa med varandra så bits dom lite för att få fart på varandra.

Här nedan följer iallafall ett bild spel på tjejen när hon hittat upp på soffbordet, och där hittar hon självklart godisskålen =)



Först väldigt glad över att hon kommit upp.
Hmm vad kan det vara i denna skål något till mig kanske =)

Jo denna tar jag nog, men nu gäller det att skynda sig så Malin eller D inte tar mig på vägen, om jag stoppar den ordentligt i munnen kanske dom inte ser



Hmm just det var på bordet och här kan jag inte hoppa, måste nog låna Malins ben hoppas hoppas nu att hon inte ser vad jag har i munnen ( hon fick godisen)













Inga kommentarer: