16 juni, 2009

Mera barnkläder!

Åkte till Mamma idag efter middagen, skulle dit med en kruka till hennes konstverk på altanen.
Den som ska dit på Midsommar får se :)

Och så var jag tvungen att hämta en burk honung, det är ju så för er som inte vet det att mina föräldrar mest pappa kanske ( fast det var jag, syster och mamma som började =) ) har biodling.
Så dom får massa honung varje år, hmm så gott i the, och jag tar gärna en tesked honung så som det är bara.

Iallafall så hittade jag och lillebror en kartong barnkläder till, som jag har tagit hem, ska rensa och tvätta kläderna. Vi kom även fram till att det borde finnas minst en kartong kvar där ute, så efter jag tagit reda på dom 2 jag har så ska jag ut och söka vidare :)
Nej nu är det dax för en dusch och sedan sängen.

Kram

Inga kommentarer: