11 juli, 2009

Auktion!

Mamma ringde imorse och frågade om jag ville följa på Auktion, först sa jag nej men ångrade mig snappt pch ringde upp henne =)
Tog en snabb dusch, packade väskan och sedan bar det iväg till Sånga.

Massor med folk, och en väder så växlade från kallt till riktigt varmt om skönt.
Man har faktiskt lyckats få lite färg, dock med glasögonen på och Emzlaa vi vet ju hur det går då *asg*.

När vi fått nog och dom saker som vi ville kolla på gått så bar det hemåt igen, middag i Forsmo, gott gott.

D har städat hemma så skönt, dammsugit och skurat golven. Han lyckades även tappa en sko? i trappen som självklart landade på en av ljusstakarna så den gick sönder, klnat skalle =)

Och jo jag kommer fortsätta skriva D och inte hela hans namn även om jag tror att dom flesta som läser min blogg vet vem jag lever ihop med. Det började så då han inte ville vara en del av bloggen, med tiden har han blivit det ändå =) Men det känns nästan konstigare att plötsligt börja skriva ut namnet. Jag har även börjat kalla honom för D nu *asg*

Inga kommentarer: