27 juli, 2009

Järntabletter= pajad mage!!

Ja precis som jag trodde så skulle min mage paja av Järntabletterna, har så ont i magen nu :(
Varför måste det alltid vara nåt, men barnmorskan tipsade mig om en annan tablett som skulle motverka hårdmage, kommer tyvärr inte ihåg vad den hette... måste goggla på det.

Annars har det varit som vilken vanlig måndag som helst, en heldel att stå i på jobbet, vilket varit lite jobbigt med magknip :(

Sådär nu har vi fått gnälla lite idag oxå :)

Hade en avi med posten idag när jag kem hem. Det var ett paket som var förstort så jag fick gå till Videoteket och hämta ut det.
Det var våran bärsele som vi köpte ny via Tradera, skickat från Hong Kong.
268:- Super Knäppt bilder på den, lite svårt att se ska se om bilderna från auktionen på tradera finns kvar, dom var mycket bättre.





Inga kommentarer: