06 juli, 2009

Kvällen spenderas..

i stadsparken =) Vädret är inte helt ok tyvärr, men dom tävlade tycker nog att det är lite skönt, okej nu regnar det och det är nog inte så värst roligt.

Och nu undrar ni kanske vad jag skriver om jo så här är det.

Det är nämligen en tävling som heter Monster Sweden Tour som går av stapel just nu, ett pitstopp i Sollefteå så klart, hit kom dom incyklandes från Hammarstrand, Åre och så vidare.
Dom startade i Sundsvall i Fredags tror jag det var, dom cyklar 106 mil totalt, kommer till olika ställen där dom ska utföra olika saker.
Helt otroligt människor. 21 lag, 3 från Sverige. 1 av dom Norska lagen kastade in handuken i Åre.

2 lag har kommit in till Sollefteå, båda från Sverige. Ett lag är Team statkraft från Sollefteå så klart, när jag kollade sist låg dom på 6 plats och var då cirka 4 timmar från Sollefteå.

Ja det var kvällen det. Annars då, jag jobbar D har semester inte roligt alls =)
Tyvärr är jag lite små less på olika saker som jag tyvärr inte kan dela med mig av här. Jag längtar iallafall tills jag går hem 7/9, 2 veckors semester och sedan föräldraledig till Knodden kommer. Ska bli så otroligt skönt.
D ska bort på lite wiskey och killsnack, hmm heter det så jaja.
Själv ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen, ska bli otroligt skönt.

Inga kommentarer: