03 juli, 2009

vart tog jag vägen...

Oj oj nu har jag inte bloggat på ett par dagar, jag som hade fått sån bra rutin på detta =)
Man skulle nästa tro att jag smält bort i värmen, vilket jag nästan gör faktiskt. Men jag tänker inte klaga, jag ÄLSKAR värmen hellre sommar året runt än vargavintern =)

Nej jag mår helt enkelt inte så bra i denna värme, jag känner mig plötsligt extra tung just nu, ben och händer,fötter sväller, av alla skor jag äger kan jag ha 2 par tror jag =(

Men men, igår åkte jag till mamma, låg på hennes säng och gjorde inget alls, jo just det målade upp henne provburk med färg, sedan när hon var och skulle handla mera så visade det sig att det bara var, "fejkfärg" WHAT??!

Jepp så var det vilket menas att om vi inte målar över den så kommer den att lossna, hahaha.

Hmm det är fint väder ute, klockan är snart 9:00 hund och D vägrar att kliva upp trots att man skulle kunna tro att hela Sollefteå kommuns väggubbar jobbat utanför fönstret sedan 7:00.
Och varför dom inte kliver upp jo för att dom har 17 dagars semester och inte tänker dom låta några gubbar på vägen förstöra deras inplanerade sovmorna heller.

Hmmm. Undra om jag ska göra en fulling och städa hur kylskåpet och göra fika och sedan säga att sorry nu när jag gjort allt detta så måste du gå ut med hunden =)

Nej dax att hitta på något det här går ju inte.
Vi åker till S-vall idag blir borta till Söndag så jag kommer troligast inte att ha tillgång till internet. Men vi hörs så fort möjligheten finns.

Kramar

Inga kommentarer: