05 juli, 2009

Så trött!

Åh skulle göra vadsom helst för att få sova nu, men eftersom jag ska upp och jobba imorgon så är det nog bäst att jag försöker hålla mig vaken.

Vi har iallafall haft en väldigt trevlig helg, mat, femkamp och grabbarna har dryckit en del så klart=) Vi åkte inte in till stan något, jag hade aldrig orkat blir så trött och slut.

D och jag åkte till Birsta på Lördags morgon, var nästan tomt på Ikea så vi gick dit först och inhandla en del saker, skötbord, frottèhanddukar till skötbädden.
Kudde, täcke, lakan och sängkläder, skulle köpa sängen också men den var slut.

Sedan blev det glas, och en ny kruka.

Vi bestämde oss för att åka hem redan i natt så vi skulle vara hemma imorse och slippa köra då.
2:20 var vi hemma så trött, sov till 10:00 =)

Vi har rensat ut det sista i bebisrummet, så nu ska målas och möbleras, jag började måla nyss med rollerna är inte bra så måste åka och köpa en ny imorgon.

Nej nu ska jag kolla på lite tennis tror jag.

Inga kommentarer: