25 juli, 2009

Uppdatering!

Igår handlade mest om stan =)
Jag började dan med att städa upp här hemma och sedan ner i tvättstugan och slänga i 2 maskiner. Därefter ner på stan med Emzlaa, vi intog lite fika på Lilla cafèet och sedan strosade vi i affärer.

Jag hittade ett grått linnè med paljetter på Lindex. Och ett armband som jag kollat efter länge på Lindex men det är vara slut.

Sedan åkte vi upp på Kläddax, köpte ett par skor på rean där som ni ser i tidigare inlägg.
Även en tröja till D, svårt att köpa kläder till honom då han är så enormt kräsen, men jag chansade =) Och jo då den fick stanna.

Sedan var det hem och hänga kläder, ner på stan igen för Ankracet, men nej ingen vinst i år heller. =) Satt med mamma och syster och dom vann inte heller.

Sedan hem dammsuga , äta, göra sig iordning för en sväng på krogen. Men jag fick panik så otroligt mycket folk som trängs och knuffas så det kändes inte alls säkert med lillknodden i magen. D var så snäll och gick framför hela tidne för att maka väg =) Men jag valde ändå att gå hem, hög musik och rädsla att få en och annan arm eller människa i magen gjorde att knodden levde rövare i magen.
Dock tror jag han somnade direkt när jag la mig och har varit ett snällt litet barn hela natten =)

Idag gjorde jag och D stan, jag hittade ett par skor på rean på Euro sko, dom i inlägget tidigare.
Sedan tog vi bilden till Åhmans för att köpa mera färg.

Ikväll är det hemvändarkväll i parken, antar att vi komemr ta en sväng och gå runt och se om vi träffar lite folk. Annars har det varit en lugn dag.

Inga kommentarer: